Távoli support segítségnyújtás

Szolgáltatás lényege:


Az első alkalommal informatikus kollegánk a helyszínen beállítja a remote management (távsegítség) programot, amin keresztül képesek leszünk az Ön jóváhagyásával távolról vezérelni a számítógépet. Ez tulajdonképpen olyan, mintha a helyszínen lennénk és mi irányítanánk az egeret meg a billentyűzetet.

Miért jó ez Önnek?
Munkaidő alatt a bejelentés után a segítségnyújtás általában 10 percen belül elkezdődik. Ön mindent lát ami a számítógépén történik és tanulhat belőle. Nem kell attól félnie, hogy illetéktelenek kezébe kerülnek adatai, mert a kapcsolat titkosítva van magas szintű titkosítással AES-256 (256bit-es).
A folyamatos rendszerfelügyelethez, rendszerkarbantartáshoz elengedhetetlen ez a szolgáltatás.
Távsegítség letöltéseTávsegítség letöltéseAbban az esetben ha a hiba nem hárítható el távoli supporttal, akkor helyszíni hibaelhárítás kérhető.

 

Kapcsolatfelvétel itt.